New Delhi/Amsterdam - Reisverslag uit New Delhi, India van Frans Zwaanswijk - WaarBenJij.nu New Delhi/Amsterdam - Reisverslag uit New Delhi, India van Frans Zwaanswijk - WaarBenJij.nu

New Delhi/Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Frans

25 Januari 2014 | India, New Delhi

25-01-2014 New Delhi, Ik wil hiermee alle lezers en lezeressen, die mijn verhalen hebben gelezen bedanken voor hun aandacht, commentaar, en om met mij mee te reizen, via Moskou waar ik het Kremlin hebt gezien, vervolgens met de Transiberie expresse, met de prachtige uitzichten vanuit de trein, de Gobi dessert, door Mongolie naar China, Beijing, waar ik de Chinese muur heb beklommen, het plein van de Hemelse vrede en de verboden stad werd bezocht, plus nog en aantal dingen die je in mijn verslag kan terug vinden, hierna naar Vietnam, Hanoi, waar ook prachtige dingen te zien waren, Cambodja, Phnom Phen, de stad met de killing fields, hebben een grote indruk op mij achtergelaten, Siem Riep met de Ankor Wat, en meer tempels, overweldigend allemaal, via Ho Chi Minh stad naar Singapore, waar het weer wat bekender terrein werd, hier alle bekenden opgezocht, waarna de reis naar Bangkok doorging, hier ook weer vrij bekend terrein, na wat bekende dingen te hebben gezien, doorgereisd naar India New Delhi, waar de teleurstellingen; hoe de mensen hier nog steeds leven, treurig is, vergeleken met de andere steden en landen die ik heb bezocht en heb gezien hoe de ontwikkeling, infrastructuur, in grote stappen vooruit is gegaan, terwijl hier in India de tijd stil staat, de Taj Mahal is een schitterend monument, wat ook wel weer wat goedmaakt, op de nadelen die je hier meemaakt, zoals ik New Delhi reeds omschreven heb. Prachtige tempels hier, lekkere Kerrie gerechten, thee met gee gedronken, Hippies gezien, voor oud vuil langs de weg bedelen bij toeristen ja dat is hun India, niet het mijne, daar laat ik het maar bij.
Kleine veranderiing in het vlucht plan terug naar Holland, ik vertrek zaterdagavond, en kom zondag ochtend aan op Schiphol, ik heb deze wijziging zelf doorgevoerd met behulp van Kees van DREIZEN, die deze hele geweldige reis voor mij heeft georganiseerd, nogmaals bedankt Kees

  • 09 Januari 2020 - 23:35

    Jelle:

    Dag Frans ,ik had een vraagje ben jij de chef kok geweest in hotel Excelsior Ameland in 1973? Met vriendelijke groet jelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Wereldreis

Lekker rondreizen

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2014

New Delhi/Amsterdam

24 Januari 2014

New Delhi

23 Januari 2014

New Delhi

22 Januari 2014

Taj Mahal/ New Dehlhi

21 Januari 2014

New Delhi/Jaipur
Frans

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1704
Totaal aantal bezoekers 15674

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 26 Januari 2014

Wereldreis

Landen bezocht: