New Delhi - Reisverslag uit New Delhi, India van Frans Zwaanswijk - WaarBenJij.nu New Delhi - Reisverslag uit New Delhi, India van Frans Zwaanswijk - WaarBenJij.nu

New Delhi

Door: Frans2

Blijf op de hoogte en volg Frans

19 Januari 2014 | India, New Delhi

New Delhi 19-01-2014 Na een redelijk goeden nachtrust, vanochtend om 04:00 opgestaan 05:00 staat de auto voor het hotel, voel me wel wat beter, ben na een rommelige vlucht met Jet airlines aan gekomen in New Delhi, daar was het met de bagage weer eens een puinhoop, niemand weet welke band je moet hebben, ze lopen hier door elkaar heen als kippen zonder kop, uiteindelijk een persoon met en hoop strepen aangeschoten en ja hoor, natuurlijk was de band aan de andere kant van de hal, ze hadden alle koffers eraf gegooid die stonden midden in die hal, gelukkig zag ik de mijne meteen, dus weer gered. Nu naar buiten, waar iemand op mij staat te wachten, ja hoor daar stond iemand met en bordje met mijn naam erop, dus dat kan niet missen, de auto in, nog een bloemenkrans om mijn nek gehangen van Afrikaantjes, lands wijs lands eer, zullen we maar denken. Een goed Engels sprekende gids, dus alles besproken voor de komende dagen, wat er voor trips gepland zijn, vanmiddag even weg geweest met de gids van de komende dagen , ze hebben hier ook zoiets als wat ze in Sydney hebben een soort Opera house, maar een soort van Lotus bloem als Operahouse, maar dan niet open zoals in Sydney, tja kwestie van smaak, ik vond het niet mooi, maar smaken verschillen, maar op zondag moet je daar niet heengaan, dan is het beredruk met dagjesmensen uit India, die dit dus wel een evenement voor hun, de wegen zijn nog voller en drukker dan dat ik had verwacht, dat hier niet meer dooien vallen is mij een raadsel, Vader, Moeder en 3 kinderen tussen hun in, op de brommer, zonder helm, als of dat wat zou helpen.
Ga vanavond weer vroeg naar bed, morgen ochtend om 05:00 vertrek ik ergens naar de binnenlanden van India, dus 04:00 eruit, hoe het heet hoor je nog, ga nu eerst wat eten. Tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Wereldreis

Lekker rondreizen

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2014

New Delhi/Amsterdam

24 Januari 2014

New Delhi

23 Januari 2014

New Delhi

22 Januari 2014

Taj Mahal/ New Dehlhi

21 Januari 2014

New Delhi/Jaipur
Frans

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 15685

Voorgaande reizen:

08 December 2013 - 26 Januari 2014

Wereldreis

Landen bezocht: